بسمة وهبة تروي تفاصيل الحادثة مع أصالة: نجينا من الموت – فن وثقافة

0

احصل على تحديثات في الوقت الفعلي مباشرة على جهازك ، اشترك الآن.

روت الإعلامية بسمة وهبة تفاصيل تعرضها لحادثة هي والفنانة أصالة نصري في بحر العلمين الجديدة، قائلة: “حظ أصالة إننا كنا متفقين نقضي يوم مع بعض، وحصل بالفعل، وسألتها شوفتي مدينة العلمين الجديدة؟ وقعدت أحكلها على اللي شوفته في المدينة، وعجبها اللي سمعته مني وتحمست إني أفرجها عليها ونضرب عصفورين بحجر، نتفسح ونركب مركب، وعلى فكرة أصالة هي اللي كانت سايقة المركب، وهي شاطرة جدا في سواقة “جيب سكي وكل الألعاب المائية”.

وأضافت “وهبة”، خلال برنامجها “كل يوم”، المذاع على شاشة قناة “on”، “انبهرت أصالة اتحمست وقررنا نروح نتفرج بعد ما خلصنا المركب من قريب، وحصلت الحادثة اللي نجينا منها من الموت بفضل الله ثم بفضل البحار الشهم علي، وبشكر بردو مركب كان فيها أولاد شباب وبنات أنقذوني، شالوني وفوقوني وحطوني عندهم في المركب وكانوا سبب إني أفضل لسة عايشة، لأني تغيبت عن الوعي، وأشكر الفنانة ريهام حجاج لأن بنتها كانت من الأولاد اللي أنقذوني”.

وتابعت: “الحمد لله قدر ولطف إن الحادثة جت على قد كدة، وبعد ما الأولاد فوقوني ورجعوني البيت أنا وأصالة، فلقيت أصالة بتديني الموبايل بتاعي وقالتلي إن الفيديو كان مفتوح، هيبقى فيلم سينمائي لو كان فضل يتصور، أنا مكنتش أعرف أن موبايلي ضد المياه، وابن أصالة الصغير شافه قالي دة ووتر بروف، ففتحت الفيديو ومصدفتش إن القدر ممكن يكون بالطريقة دي إني بوثق الحادثة بتاعتنا”.

احصل على تحديثات في الوقت الفعلي مباشرة على جهازك ، اشترك الآن.